Semapekyilmaz Ceylinnaa kordon yeni düştüyse çok normal yavaş yavaş kuruyup kabuk tutar eğer geçmezse akıntı doktora gidin hemen kurutuyorlar 😊
Bizal Ceylinnaa benim doktorum çok hafif baticon sürmüştü pamukla. Günde iki kere o şekilde temizleyebilirsin demişti.
mam020 Canm sakn bisey surme bizimkide 25 gun boynca falan dusmedi sari akinti oldu kuru ve temiz tut yeterli alkol batikon vs surme sakn