avkatanne benimde uzun ve düze meyilli. On dakikada kurutup düzleştiririm diye düşünüyorum. Aslında airstrait almayı düşünüyordum airwrap hiç aklımda yoktu. Son çıkan üründe düzleştirme başlığını görene kadar. Bugün denedim. Görevli arkadaş o başlığın elektriklenme önleyici başlık olduğunu yanlış lanse edildiğini söyledi. Benim de saçım düz gibi, acaba o başlık ve fırça işimi görür mü, yoksa airstrait mi alayım karar veremedim. Siz aynı ürünle kurutup düzleştiriyorsunuz değil mi? Extra kurutmak için fön kullanmıyorsunuz?