Orenda_ ölüm de çözüm değil ki canım , bu ne ilk ne de son.. yıllardır ya kadın cinayetleri var ya da okullarda öğretmenler öldürülüyor hangisine çözüm bulundu? AVM ye bile girerken x-ray cihazından geçiliyor koysunlar bundan okulların girişine kimse gidemesin, ne denetleyen var , ne bakan..