Kızlar yaşayan varmı bilmiyorum ama kendimi çok kötü hissediyorum sürekli ağlıyorum hayattan zevk almıyorum yataktan çıkmak istemiyorum 2. Bebeğim erken doğdu küvezde falan yattı ilk 40 gün yine gelip gidiyodu idare ediyodum ama şimdi 2 aylık olcak daha fazla hissediyorum hamile kalmadan öncede antidepresan kullandım 2 sene hamile kalınca direk bırakmıştım o hisler yine geldi :(