Beş yaşında kızım ben bir kere söz dinlediğini görmedim bir şeye bile tamam demiyor hep muhalefet hem inat bıktım gerçekten bıktım yoruldum beni o kadar geriyor ki bazı günler okul saati gelince keşke tam gün olsa diyorum resmen stres seviyemi o kadar yükseltiyor ki anlatamıyorum gerçekten ya tek bildiğim gerçekten yıldım tükendim bıktım yeter diye bağırmak istiyorum kendi başına buyruk sanki evde düşman yetiştiriyorum yani bu lafımıda yargılamayın kızımın yaptıklarını bi yetişkin yapsa düşman dersiniz öyle deyim garezi var dersiniz