Bebeğim 9 aylık kan değeri hgb si düşük diye doktorumuz hemotoloji bölümüne yönlendirdi oradaki doktor da bu şurubu verdi ilk hafta günde bir kere 5 ml verdik çok etki etmeyince günde 2 kereye çıkardı ama bebeğim içemiyor çok midesi bulanıyor gün içinde kusmaya başladı iştahı gitti doktora söyleyince de ilaç yapmaz diyor ama ilaçdan önce böyle bir durum yoktu bir yandan tedavi ederken bir yandan da bebeğime zarar veri diye çok korkuyorum portakal suyuylada denedim içiyor ama hemen kusuyor bir günde 4,5 kere kusması normal mi daha önceden kusması yoktu