nisan0 sağlık ocağındaki doktor bebeğe baktı algısı açık ama yinede bir uzmn çocuk dokoruna gidin dedi Cok tedirgim olduğumu görünce korkma genetiktr büyük ihtimal dedi neyse gittik bıngıldagina baktı bıngildak açık USG çekelim kan alalm dedi çektik kan alındı eşim sonuçlar iicn gitti d vitamini düşük kullan 1 aya gelin dedi yani olumsuz konuşmadı ama yine de çok takılyrm bu konuya