Bebeğim 3 buçuk aylık en son doğumdan önce boyamıştım ve saçlarımda beyazlar çıktı artık, hem saçlarımı kestirip hem de boyatsam mı dedim bu zamana kadar hep evde kendim boyadım ilk defa bir kuaföre gideyim dedim ama aklıma takıldı emzirirken boyatmanın sakıncası var mı acaba, bilenker yazabilir mi🧡