Elif7781 canım görümcemin oğlu 4 yaşında konuştu çok tabletle oynuyodu telefonla oynuyodu doktora götürdüler sorun yok dendi çocuk pskyatrisine götürün dediler bu tablet telefon konuşmayı engelliyomuş ama sen sürekli konuşuyomussun oyüzden telaş yapma konuşur