cilginhatun2 Havalar hep 17 20 derece gidiyo kapatsam mı diye düşünüyorum ama akşamları 6 7 derece oluyo hava sizin oralarda durumlar nasıl petekler yanıyomu
deleted20517 cilginhatun2 istanbuldayım hava çok dengesiz dün baya sıcaktı bugün esiyordu cesaret edemedim kapatmaya çocuklarım küçük daha
Elfgrn cilginhatun2 Kapattım, bir anda çok düşer ve evi soğutacak hale gelirse acıyorum onun dışında evin sıcaklığı çok düşmediği sürece dışarısı soğusa da açmıyorum.
surprizbebe Niyesordunbucevabi bizim de merkezi ama mayısta da yanar yani. Daha serinler hava. Siz erken kapatıyorsunuz demek
cilginhatun2 deleted20517 bende tekirdagdayim evet dün ortalık kavruluyodu bugun rüzgar üşütüyo bende cesaret edemiyorum gece uyurken hep üstleri açık
cilginhatun2 Elfgrn eviniz güneş alan cephedeyse rahat olur tabiki benim evim sadece sabah 10 a kadar güneş alıyo
deleted20517 cilginhatun2 benimkilerde hep üstünü açıyor ya sanırım bir iki hafta daha açık kalır doğalgaz 🤷♀️
Elfgrn cilginhatun2 Evet full güneş alıyor onun etkisi de çok var. Soğuk olsa da güneşin olması yetiyor o ısıtıyor açmama pek gerek kalmıyor. 1 haftaya yakın olmuştur kapatalı
cilginhatun2 Elfgrn ne güzel masallah benim kaderimde de hep ters cephe var güneş alan eve denk gelemedim 😔😔😔😔😔 kıskanıyorum resmen güneş alan evleri
Niyesordunbucevabi cilginhatun2 aslında bizim de evlerin içi soğuk akşam soğuk olur kesin klima açmayı düşünüyoruz öyle idare edeceği artık
Elfgrn cilginhatun2 İyi oluyor sıcaklık içinde fon perdelerle güneşi kapatıyorum çok parlak oluyor fazlası da iyi değil ya, bende biraz az güneş alsa diye bakıyorum 😂