Merhabalar herkese,
Daha önce de kızım 18 günlükken uyumadığı ve gaz sorunu olduğu ile ilgili bir başlık açmıştım. Kızım bu hafta 10 haftalık oluyor ve bu uyumama ve gaz sorunları asla geçmiyor. Kullanmadığım damla kalmadı, bir de reflüsü var onun için de şuruplar kullanıyorum, 4-5 gün kaka yapmıyor sonra yaptığında da rahatlamıyor. Sürekli ağlıyor akşam 7den sonra, uyusun diye arabayla gezdiriyoruz eve girince gözünü açıyor. Gerçekten delirecek hale geldim artık reflü yatağı kiraz çekirdeği masajlar yatmadan banyo her şeyi denedim geçmiyor bu gaz sorunu. Ikınma sesi duyunca ağlamaya başlıyorum artık. Lütfen bir öneriniz varsa paylaşabilir misiniz perişan hale geldik ben de kızım da.