aras20233 Çocuğu 3 yaş kontrolü için doktora götüreceğim Kahramanmaraşta çocuk doktoruna gidip memnun kalan var mı acaba ? Bi de hiç kalp muayenesi olmadı çocuk kardiyologuna götüreyim mi götürenler oldu mu ?
mine46 aras20233 yeni otagar orda devlet hastanesi açıldı oradaki doktorların hepsi çok iyi randevu alıp gitt ama
mine46 Doktorların adını unutum ben bir onura gittim birde Zeynep var birde kübramı ne var da adları billmiyorumama hastane çok iyi dr iyi ben orda doğum yaptım herşey çok güzel kadın doktoru olarak nazlı Ece ŞAHİN var oda çok iyi çocuk dr hepsi iyi