merhaba sevgili annelerim, oğlum 5 ay 4 günlük hareketli bir bebek yani emerken bile kıpır kıpır🥲 ana kucağında yerde dönmeye de başladı. Kundağı hala bırakamadık biz. Gece de reflü yatağında koldan bağlı kundakla uyuyor hala. Nasıl bıraktınız normalde de gece çok sık kalkıyor emmeye daha da uyuyamaz diye bırakamıadım hala. Tavsiye verebilir misiniz nasıl alıştırdınız