İyi akşamlar kızlar 2 aylık bebeğim var o doğduktan sonra kendimi eşimi unuttum kendimi bebeğime adadım resmen onu kimseye vermek istemiyorum hep ben ilgileneyim istiyorum ben yemek yerken etrafı izliyor masum masum onunla ilgilenmediğim için konuşmadığım için bile vicdan yapıyorum onusuz bir yere gidemiyorum gitsem de aklım hep bebeğim de kalıyor onun dünyaya gelmesini ben istedim ve her şeyi benim sorumluluğum da diye düşünüyorum çok mu abartıyorum kendime eşime haksızlık ediyor muyum diye düşünüyorum bazen yaptığım doğru mu sizce