Kızlar selam 35 aylık kızım var 3 yaş diyelim artık. Legodur peluş oyuncaktır ya da evcilik gibi o tarz oyunları oynar eder kâğıtta bir şeyler çizer hamur oynar kinetik kum
Boyama yapar çoğu zaman taşırıyor ama neyse genelde hep bunları yapar bir de top oynamayı saklambaç vs sever
Ama yaşına uygun etkinlik kitabı alayım mesela bir iki yapr sonra yok makas kullanmak istemiyor mesela 😁😣😂yapıştırma yapar
Kum boyama falan yapar
Ama çizgi çalışması ya da kitapta eşleştirme kalemle yapmaz
Ama cırtlı kitapları sever yapar
Ama instagram da görüyorum evler anaokulu gibi çocuklara her şeyi yaptırıyorlar benden de bu kadar valla 😁