Uzun kollu mayo tercih ettim bende 50 faktör korumalı ve şapkası H&M den birde alt üst ayrı alıcam ıslandıktan sonra değişmek için kumda vs oynarsa erkek bebeğim . Geçen sene simit kullandık ama bebeğimi suyun üstünde tuttuğu için suya bile vuramadı gibi oldu o yüzden bu sene kolluk tercih ettik myminibaby 🫶🏻 Sizin ayınız simit tercih etme ayı , biz 2 yas olucaz