kelebekay Kızlar selamlar, ikinci kez mastit oldum. Antibiyotik kullandım hep. Sanki hiç geçmeyecek gibi. İyileşen var mı? İyileştikten sonra nasıl ilerledi ? Çok kafama takıyorum üzülüyorum
rabisuu kelebekay bende sizin gibi birkaç kez oldum. Bana da geçmeyecek gibi gelmişti ama geçti. Lahana yapraklarını dondurucuya koyup göğüslerimde bekletmiştim kokusu ağır oluyor ama acısını alıp yeniden süt kanallarımı açtı. Bulabilirseniz deneyin, acil şifalar diliyorum 🫶🏻
mehtap7506 kelebekay ben 3. Kez oluyorum çok yakiyo kızım da emmiyo yine bebeğin emmesiyle aciliyor büyük ölçüde.
babymom04 kelebekay merhaba bence boşu boşuna antibiyotik kullanmayın sütünüzü sağın tamamen boşalana kadar göğüs ve rahatsızlığınız geçene kadar çocuğunuzu emzirmeyin sütünüzü tamamen boşaltmadığınız sürece geçmeyecek bende 1 kez yakaladı kaç kez oldum sonrasında olacağımı anladığım an hemen sütümü sağıyordum beyaz lahananın damarlarını ezip buzluğa koyup sonra göğsünüze koyun bol bol kendinizi ve bebeğinizi okutturun nazarda olabiliyor kimsenşn yanında emzirmemeye çalışın
kelebekay rabisuu haşlayıp mı koydunuz? Ne kadar buzlukta beklettiniz? Ne kadar uyguladınız? Nasıl uyguladınız?
rabisuu kelebekay hayır direkt lahanayı yapraklarından ayırıp suyla ıslatıp direkt buzluğa koydum. Don şeklini alınca çıkardım o buzlu hali gidene kadar beklettim
mehtap7506 kelebekay ilk mastit 3 günlükken olmustu 4. Aydayiz 3. Ve 4. Ayda oldu. İlk mastit çok zordu günler sürmüştü. Sanırım sezaryen sonrası ilaclarimin arasında zaten antibiyotik vardı faydası oldu mu bilmiyorum. Kızım mastitli memeyi ilk baştan beri tutmuyordu 3. Günde tıkandı taslasti yanıyordu. Sonra silikon ucla tuttu bebeğin emmesi çok fark ediyor. Bir de çeşitli pozisyonlarda emdikçe farklı kanallar açılıyor. Ters emzirme koltuk altından tutma vs. Tabi şuan atak haftasında olduğu için tikantik memeye tahammülü yok emmiyor ben de sagimla çözmeye çalışıyorum.
minikkedi97 kelebekay SELAM MASTİT İCİN İKİ TAKVİYE VAR benim bebegim dogunca hastalandi yogun bakimda kaldi atesleniyordum ve iyilesmiyordum iki takviye icince gecti cok sukur
semanurg kelebekay günde bir kere duştayken kalın dişli bi tarakla göğüslerimi tarayıp sertlikleri yumuşatarak geçirdim ben. Bebeğim şuan 25 günlük hala yapıyorum her gün. Süt akışına çok iyi geliyor. Çok tavsiye ederim
hhzl kelebekay ben ara sıra oluyorum. Antibiyotik hiç kullanmadım. Epsom tuzunu ılık suta koyup göğsümü onda bekletiyorum. Banyoda sıcak suyla masaj ve sık emzirme ile acıyorum tıkanıklığı. Antibiyotik son çara. Bir iki güne açılıyor meme
Yenibirannecik kelebekay emzirmeyi sonlandırarak iyileştim ben.. kaçıncı bebeğiniz ilk mi acaba? benim 3 çocuğum var ikisinde oldu bu son numaramda olmadı hala emziriyorum 6 aylık olcak