Mugerrr Geçen hafta kan vermiştim 353 çıkmıştı doktor normal dedi. Kafama takıldı internetten bakınca az diyor.
gg3848 Mugerrr yani internetteki bilgilere pek güven olmuyor doktorunuz eğer iyi dediyse sorun yoktur
livanurvealpinannesi61 Mugerrr 800 ve üzeri normal kabul edilir çocuklar da bile 800 ideal yetişkin de 353 çok düşük değer
livanurvealpinannesi61 brfnbt benim 250 civarı çıktı doktor düşük dedi 400 ve üzeri diyor ama o bile düşük 180 çok düşük
Mugerrr livanurvealpinannesi61 bende 400 ve üzeri olması gerektiğini okudum da emin olamadım . İlaç filan yazmadı doktor bende anlamadım. Halsizlik var. Ferrritin değerimde 14.
brfnbt livanurvealpinannesi61 benim de 200 lerde şuan bana da ek başlandı b12 aralığı çok geniş maalesef doktor önerisiyle hareket etmek gerekiyor