svsrmssss Boyum 1.80 ve asla kendime göre elbise bulamıyorum hep kısa oluyor. Allah aşkına şöyle güzel uzun elbise satan bir yer var mı bildiğiniz
Laden svsrmssss elbise giymediğim için bilgim yok. Bende pantolon bulamıyorum bileğimin üstünde kalıyorlar ya
annediyebiri svsrmssss Beyza giyimden alıyordum hem boyu uzun hem kilosu olanlar da tavsiye verirse sevinirim 🫠
cglr91 Benim de 180 . Genelde elbiselerde sıkıntı yaşamıyorum midi boylarda . Mini lerde sıkıntı yaşıyorum aşırı kısa oluyo giyilmiyor. Pantolon boyunda da bershka da boy seçeneği var tall boy alıyorum çok iyi oluyor
svsrmssss Laden pantolon lc waikikide beden boy seçeneği olanlardan alırsanız uzun bile oluyor mesela beden 30- boy 32 gibi