miniklerinannesiiz kızım 25 aylık oğlum 3 buçuk aylık bende ne zaman geçecek diye bekliyorum, doğuma kadar ekran süremiz çok kısıtlıydı arada verirdim ama doğumdan sonra el mahkum ne kadar çabalasam da ekran sürssi gittikçe arttı artık açmadan bir yol bulamıyorum vicdan azabı çekiyorum ama başka çarem yok gibi, bebeğimi uyuturken ses yapıyor ağlıyor ilgi çekmeye çalışıyor sessiz dursa uyutsam bile bebeğim yerine koyunca uyanıyor bu sefer bebeğim uyusa bile kızımla ilgilenemiyorum artık zaten kızım da iyice oyundan kendini spyutladı başka şeyle oyalanmıyor napocam bilmiyorum inşallah bu günler çabuk geçer ve eski düzenimize biraz daha dönebiliriz 🌸