nazlicanq verme tabiki düzenli şekilde emzirin. Bez sayısı da yeterliyse vermeye gerek yok. 1. Ay kontrolünde belli olur yetip yetmediği. Eğer kilo alımı az ise o zaman mama önerirler. Ama şuanlık gerek yok. Mamayı biberonla verirseniz ilerde meme reddi yapar. Mama daha tok tutar anne sütü daha kolay sindirilir bu yüzden daha erken acıkır. Mama tokluğuna alışması anne sütünü reddetmesine yol açabilir. Emzirmek en güzeli bol bol emzirin