sedaygrr Solunum sıkıntı yapıyor ameliyat olacak dediler bu durumu yaşayan varmı ameliyat sonrası sağlığına kavuşursun lütfen bilgisi olan yazsın
mom_121714 sedaygrr Bir bilgim yok üstte kalsın. Çok geçmiş olsun Allah şifa versin. Rabbim tez vakitte sağlığına kavuşarak kucağınıza almayı nasip etsin
sepetli sedaygrr doktor doğdu gibi amiliyat etcem dedi ama etmedi Sühan beklettiyor bidahaki gidişimde amiliyat günü verecek seninkinin durumu nedir
sedaygrr sepetli doğduktan sonra kist olduğu görüldü kucağıma alamadan yoğun bakıma alında şuan entübe halde pazartesi ameliyat olacak inşallah sağlığına kavuşur
sepetli sedaygrr tamam çok geçmiş olsun bebeğiniz ameliyat olunca tekrardan konuşalım benim de kızım 1 ay sonra olacak
sepetli sedaygrr bebeğim benim yanımda solunum sıkıntısı yok şükür iç olmadı ama ameliyat olması şartmış doktor öyle söyledi
sepetli sedaygrr senin gibi bi arkadasla daha konuştum bebeği yeni doğmuştu ameliyat olmuş Sühan çok iyimis iç bi sıkıntısı yokmuş
sedaygrr sepetli bizim solunum sıkıntısı var kendi başına nefes alamıyor şuan entübe kist nefes almasını engelliyorsun inşallah ameliyat iyi geçer 🤲
sepetli sedaygrr Instagramını versene bana çocuklarımızın sağlı akkında konuşuruz ikisinde aynı rahsizlik var