seakya duygularınız çok normal. İkizlerimi doğurduğumda bende aynısını yaşadım, hatta daha da fazlası. Bir türlü alışamadım anne gibi hissedemedim, çocukları benimseyemedim. Sürekli ağlayıp eski hayatımı özlüyordum. Ama inanın hepsi zamanla geçiyor 🥰 şuan bir alışma sürecindesiniz, uykusuzluk, hormonlar derken hissettikleriniz gayet normal şeyler. Rabbim işinizi kolaylaştırsin, size güç kuvvet versin