kizlar geçen haftada yazmistim bebegim 3 aylik kakasini yapamiyor diye doktor lavman verdi 2 gün yapti 3 gün oldu yine yapamiyor asiri huzursuz surekli agliyor eskiden kakasini normal yapardi gazini cikarirdi simdi gazini bile zar zor cikariyor yatağa koydugumda falan asiri agliyor sakinlesmiyor bi oneriniz var mi rontgende cekildi bi sorun yoktu bagirsaklarinda