Kızım 8 aylık, çok şükür kilosu epey bir yerinde o konuda sıkıntı olmadığı için şükrediyorum ama ek gıda sürecimiz o kadar kötü gidiyor ki, özellikle sabahları hiçbir şey yemiyor sürekli kafa sallıyor eliyle engelliyor, kendi önüne de koysam oynuyor sadece. Dr yumurta sarısı yemesi lazım diyor ama 1 kaşık bişey bile yese öğürüp kendini kusturuyor. Yemeği reddeden bebek hemen arkasından emmek istiyor. Gece de hala en geç 2 saatte bir kalkıp süt içiyor. Gün içinde meyve vs de yemiyor. Yumurtayı vermediğim form kalmadı. Artık biraz sinirim de bozulmaya başladı. Destek mi arıyorum, fikir mi arıyorum bilmiyorum ama bana yardım lazım😢😢😢 bugün özellikle çok kötü bir gün geçirdik hiç sabrım kalmadı oturup ağladım artık karşımda bana bakıp gülüyor hakdkdkdjjd deliriceeeeem