Ben de kilo verme sürecindeyim ama ekstra bir şey kullanmaya korkuyorum bugün BİM’e sanırım bir kahve gelmiş herkes onu almak için kuyruk oluşturmuş tek bir kahve ya da sirke kilo vermeye işe yaramıyor ne yazıkki kişiye göre bir diyet programı ve irade lazım her şeyden önce , genelde bu tarz şeyler midesi hassas olanları olumsuz etkileyebiliyor zayıflayalım derken daha büyük sağlık sorunlarına davetiye açmak istemiyorum
Daha önce 10 kg vermiş biri olarak karbonhidratı kesip hareket ettiğinde tartıda eksi görüyorsun zaten ve bu seni daha çok motive ediyor