gygo Arkadaşlar 8 aylık oğlum var 1 aydır ellerini sürekli yere vuruyor sırt üstü yattığında veya mama sandalyesinde ayaklarını da vuruyor ve çok sert yani aynı durumda olan var mı
monica50 gygo tabii ki normal canım 10 buçuk aylık olduk her yere pat pat vuruyor. özellikle kapı stoperini alıp parkeye vurmayı çok seviyor babası adını bambam koydu evde bambam diye sesleniyor 😅
monica50 gygo valla bilemiyorum ki acısa ağlar bırakırdı heralde ya elindeki tehlikeli bir şey değilse müdahale etmiyorum. sadece sabah saatlerinde yere vurmasına müsaade etmiyorum sesten dolayı