Annebaba 7 ay kullandım kızlar sapasağlam ilk günki gibi çalışıyor artık kullanmıyorum satmaya karar verdim. Garantisi hala devam ediyor benim için çok kullanışlı oldu hem bebeğimle ilgilenip hem sağım yapabiliyordum.