Anneler merhaba
Oğlum 2 yaşında, 1 haftadır pişik başlamıştı mantarlı pişiğe çevirdi. Kakasında mukus başladı ve biraz yumuşadı. Acile, çocuk doktoruna, cildiyeye götürdüm. Kan ve kaka tahlili istediler temiz çıktı. İlaçlar bir türlü işe yaramıyor. Mukus devam ediyor pişik çok kötü durumda ve en son doktor alerjiye yönlendirdi. Bu zamana kadar hiç alerjisi yoktu bir şeye şimdi birden olabilir mi? Bu durumu yaşayanlarınız var mı? Hala emiyor bu arada ve 4 azı dişi patladı.