Benim oğlum mayısta 3 yaşına girecek ne istiyorsa işaret ile gösteriyor ya da elimi tutup istediği yere götürüyor ama konuşamıyor. Kreşe de giden bir çocuk öğretmeni bezi bırakması gerektiğini söyledi ben nasıl yapacam bilmiyorum çünkü söylediğim her şeyi anlamıyor bana yardımcı olabilecek olan var mı