ezgiafs
Çocuğunun durumuna göre hareket et bence
Bende mama vermek istemiyordum ama artık günler işkence olmaya başlamıştı çocuğu gazdan ondan bundan ağlıyor sanıyordum, susturamıyordum
Bu onla olan bağıma da zarar veriyordu
Ben gergin o öyle
Şuan Allah’a şükür karnını doyurunca o ağlamaları olmuyor herşey biraz daha güzel olmaya başladı
Kabullenmeye çalışıyorum sütümün yeterli olmadığını
Pes de etmiyordum yeter ki boğazından biraz olsa sütüm girsin diye
Ama ne kendime ne çocuğa eziyet etmeye hakkım yok
Emzirmeyi hiç bırakmıyorum zaten mama verdiğim sürede bile mememe sürekli geliyor
Buna rağmen artış yok
Oyüzden mamayı kendime rakip görmeyi bıraktım