Selam kızlar kayınvalidem gelmişti sağolsun arada gelir 1 ay oluyor doğum yapalı 1 gece kalıyor ertesi gün gidiyır çalıştığı için ve gelirken 2 tepsilik börek malzemesi ayarlamış canınız çekmesin böreğin hamuruna yarım margarin eklemiş normal yağ falan eklemiş hamuru hazırdı burada açıp yaptı sağolsun ama ben margarini eve sokmuyorum ama bilemedim çok arafta kaldım yenir mi acaba