123fff Buraya yazmak iyi mi kötü mü beim için bilemedim ama 😂 çok korkuyorum ya dolgu gibi mi acısı bide uçne kadar sürüyor işlem
nnoktaa 123fff ben emzirirken yaptırmıştım. Çok korkulacak bir şey değil yaa 😅 dolgu gibi. Zaten uyuşturuluyor. Sadece işlemden sonra biraz çeneniz ağrıyor uzun süre ağzınız açık kaldığı için.
patimum 123fff tüm dişlerim ya dolgulu ya da kanal tedavisi hiç korkma uyuştuğu için bişi anlamıyorsun
goldengate 123fff korkacak birsey yok anestezi altinda yapiliyor islem. Aci yok makine sesleri rahatsiz edebilir