selinkumsal10 Kızım 18 aylık bugun anneme gittim öğle uykusuna yatırcaktım dizlerimde en fazla 15 dk uyumuştur yatırdım annemle kardesimin sesinden uyandı. Çok salladım uyumadı, tam o esnada babam geldi bende iyice sinir oldum birden kaldırdım çocuğu sinirle o da korktu ne olduğunu anlamadı ağlamaya başladı deli gibi ağladı içini çeke çeke.. Annem babam da bana kızdı işte
symstf selinkumsal10 ya siz genel olarak biraz sıkıntılısınız hep de çocuktan çıkarıyorsunuz. Ne günahı var yavrunun.
SooMin selinkumsal10 Anneyiz elbette darlanıyoruz zaman zaman olumsuz tavır yansıtabiliriz maalesef çocuklarımıza, burası tamam ama sizin önceki postlarınızdanda anladığım kadarıyla gerek kendi tutumunuz gerek eşiniz ile olanlar genel olarak gergin bir ortamda çocuk yetiştirdiğinizi düşünüyorum.
atarepla Senin eski postlarını da biliyorum. Korkunç bir annesin keşke doğurmasaydın. O kızın psikolojisi bitik olacak büyüdüğünde. hiç merhamet yok ne sende ne kocanda. Merak edenler eski konularına baksınlar insan okudukça sinirleniyor.
elftrc Cidden eski paylaşımlarını falan okudum da yok kızımı tartakladım yok kızıma kızdım bağırdım sen şaka falan mısın Bu ne biçim annelik yani madem bu sinirini bu stresini çocuğundan çıkartacaktın sen ne diye bir anne oldun sen ne diye bir evlat sahibi olmak istedin yani vallahi Allah o çocuğa sabır versin ben hiçbir şey söylemiyorum senin gibi bir insana