Bebeğim 7,5 aylık bi ay önce Rsv den dolayı ni hafta yattık hastanede ondan sonra psikolojim bozuldu en ufak birşey de tekrar mı diye düşünüyorum şuan bebeğim de hafif burun akıntısı ve geniz akıntısı var oda hırıltı yapıyor burnu açık günde 3 kere falan da yıkıyorum zaten hasta değilken bile ama o hırıltı beni inanılmaz demorilize ediyor. Öksürük yok ateş yok ve tam da dişlerin fena kaşındığı dönedeyiz dişle alakalı mı yoksa tekrar başka bi hastalık mı kaptı merak içindeyim bi kaç gün gözlemleyip doktora götürmek istiyorum böyle bi durum yaşayan oldu mu aranızda. Uyumuyor da gece saat başı uyanıyor normalde kucakta uyutuyorum kucakta bile bi sağa bi sola dönüyor rahat pozisyon arıyor da bulamıyor gibi nefes almakta mı zorlanıyor diye düşünüyorum ama satürasyon da ölçüyorum Rsv de kalma alışkanlık 97-99 arası o zaman diş mi acaba bizi böyle hasta gibi edem kafayı yicem