Petek35 naçizane tavsiyem 19 aylık bebeğe ekran vermeyin. Benim de bebeğim 19 aylık ikili cümleler kuruyor kendi ismini bizim ismimizi söylüyor. Kısa cümlelerle derdini anlatıyor. Kitapta gösterdiğimiz şeyleri günlük hayatta kelime olarak ifade ediyor. Hiç ekran göstermedik. Tüm gün ben ne yapıyorsam benimle oda oda geziyor ve sürekli onunla konuşuyorum. İlayda topu attııı gibi sürekli yaptığı şeyleri ona anlatıyorum. Zor ve emek isteyen bir süreç. Ben de onunla birlikteyken Tv vs izlemiyorum biraz sosyal hayattan izole oluyorum ama çocuğum için değer. Çünkü çocuğa ekran verirseniz izler yani renkler görüntüler dikkatini çekiyor.