Arkadaşlar 6 yaşındaki kızım için ufak bir parti düzenlemek istiyorum. 15-20 kişi olacak maksimum. Çocuklar ve anneler şeklinde. Acaba dışarıdan ikramlık alıp evimde mi misafir edeyim yoksa bir kafede mi yapalım? Kafede yapmak çok mu maliyetli olur yoksa fark etmez mi ne dersiniz bu işlerden anlayanlar bi el atar mısınız?