9812b biraz daha bekleyim kadın doğuma gidin. Hormon testi yapıyorlar. Hormon yüksekse ilaç veriyorlar. Benim ilk çocukta çok uzun süre kesilmemişti. Testte hormonlar da normal çıkmıştı. Ultrasonda süt kanallarında kalınlaşma çıktı. O sebepten oluyormuş. Altı ayda bir çekim yaptırman lazım demişti doktor. Hoş bi defa gittim birdaha gidemedim.