Hanımlar kızım 10 aylık ağız içi beyazlık olmuştu dudak içi ve dili kızarıktı acile gösterdik boğazıda kızarık olduğu için antibşyotik yazdı hemen iyide enfeksiyon yoksa hemn kullanmak istemiyorm şu ilaçları yazmış TYLOL, ağız içi içinde Aftojen krem yazmış ve antibyotik klavunat sizce versem mi doktora da dedim on gün önce zaten antibiyotik iğne vermişti başka bi doktor şdrar enfeksiyonu vardı diye onun için tekrar kullanmasam mı kötü olmadığı sürece vermiyim dedim tmm dedi ateşide yok zaten. Birde benm 2 yaşındaki oğlumda da öksürük vardı kaç gün onuda gösterdik balgam mı ne dedi var boğazda onada aynı antibiyotiği yazmış