Yaklaşık iki aydır hamilelik planlaması yapıyorum ancak bu ay da olmadı dün erken gebelik testinde hafif silik çizgi gördüm. Önceki ay da olmuştu aynı şey âdetten bir gün önce bile erken gebelik testi bence pozitif gösteriyor. Karnımda hafif ağrılar var ve reglim ufak ufak başladı renklenmeler var.
İlk çocuğum da ilk denemede hamile kalmıştım oğlum şu an 5 yaşında. Yaş faktörü etkiliyor mu acaba moralim çok bozuk kendimi çok kötü hissediyorum 34 yaşındayım bu arada😔