Minikkurbagam Kızlar 4 ay 4 günlük bebeğim ateşi 38.3 oldu bazen düşüyor bazen çıkıyor abisi kreşe gidiyor ondan bulaştı büyük ihtimalle. Doktor takip et calpol ver dedi hafif genizi de dolu. Nasıl hızlı atlatırım benimle aynı süreci yaşayanlar var mı acaba
sjhdje Minikkurbagam burnunu açın bol bol emziriyorsanız emzirmeye çalışın burun yıkama baya etkili oluyor
Gokturkmom Minikkurbagam Sık sık burun yıkama yapmalısınız,duştaki buhar da çok iyi geliyor 🙏Geçmiş olsun bu arada
Ozlemas2020 Minikkurbagam her bir burun deliğine 2cc serum fizyolojik sıkıp aspiratör ile çekin burun temiz kalırsa Allah’ın izniyle hiçbir sıkıntı olmaz geçmiş olsun Osman gönülal videosu vardı sanırım
Minikkurbagam Gokturkmom videosu var mı acaba nette burun yıkamanın bi bakayım çünkü enjektörle sıkınca çıkmıyor sümükleri
Minikkurbagam Ozlemas2020 çok teşekkür ederim bi bakayım ona. Doktorda aspiratörü günde en fazla 2 kere kullan dedi. İnşallah atlatırız hemen