mbabygirlm benim kızım da 4 yaşında başladı aynı anlattığınız gibiydik. Süreç normal anneyle ilk uzun ayrılık dedi öğretmenimiz. Hâlâ arada ağlıyor. Neden ağladın diyorum, öğretmenim bir video açtı, aklıma sen geldin göz yaşımı tutamadım diyor. Okula bırakırken sana dayanamıyorum diyor gözlerimin içine bakıyor. Öğretmenimizin en başta dediği kararlı ol, alırsan buradan döndüremeyiz artık oldu. 1 ay bu şekildeydi ama alıştı şimdi şükür. Gitmen lazım deyip açıklama yapın ama taviz vermeyin 🌸