cansucivas Bebeğim bir ay 25 günlük eldiven takmayı ne zaman bırakabilirim siz ne zaman bırakmıştınız
filtrekahvemm cansucivas valla ben 1 ay bile doğru düzgün kullanmadım etrafa temas etmesi daha doğruymuş o yüzden çok kullanmadık biz
zclk2026 cansucivas hiç kullanmadım sık sık tırnaklarını kesiyoruz hiçbir problem olmuyor siz de çıkarın artık bence
nnoktaa cansucivas eldiven takmalar eski bebeklerde kaldı. Artık çoğumuz hiç eldiven takmıyoruz. Bebek kendini tırmalasa da elleriyle parmaklarıyla kendini keşfetmesini ellerini aktif kullanmasını bekliyoruz. Ben de hiç takmadım.
ogretmenanne2024 cansucivas 4 ay aşısına götürdüğümde hemşire çok kızmıştı neden takıyorsun diye. İkinciye hamileuyim ona da fazla takmayı düşünmüyorum yaz bebeği olacak zaten sıcak olur
livanurvealpinannesi61 ogretmenanne2024 4 aylık bebeğe eldiven takılmazki zaten. Oğlum Ocak ayında doğdu 10 gün belki eldiven taktım
GezginPaNDa cansucivas Bence hemen bırakabilirsiniz. bir çocuk dış dünyayı elleriyle ne kadar erken tanımaya başlarsa o kadar iyi
Mavigokyuzu cansucivas Bebeğin ortamı dokuları keşfi için takılmamalı diye biliyorum . Hiç takmadım ben de oğluma, düzenli tırnaklarını keserseniz hiç bir problem de olmaz
patlakprezervatif cansucivas takmayı denedim ama bu kadar uzun bile sürmemişti. Çizer diye endişeniz olabilir ama bence bunun içinde endişelenmeye gerek yok. Sağlıcakla büyütün yavrunuzu 🎈
kirmizibalik_ İlk bir ay doğru düzgün kullanmamıştım bile.. bence hemen bırakabilirsiniz.. Bebekler dış dünyayı elleriyle tanımaya çalışır..
SheDoesntCare cansucivas 25 günlük olmuş bence artık çıkarmalısınız , ama tırnaklarına dikkat edin kendini çizmesin .
kubraa0606 cansucivas doğru düzgün kullanmadım, bebeklerde el farkındalığını geciktiriyor. Tırnaklarını düzenli kestiğiniz sürece sorun yok
defnes32 cansucivas şuan bırakmamız lazım ilerde sıkıntı olabiliyor ellerini falan kullanmıyorlar üç dört aylık olupta nesneler falan tutma dönemi geldiğinde tutmuyorlar
Bebegimm1 cansucivas doğdugunda bile takmadım tırnaklarını eve geldiğimde kestim eldiven takmak iyi değil uzun süre. tırnaklarını düzenli kesin çok dipten kesmeyin zaten her türlü yüzünü falan çiziyorlar o yuzden gözüne sokmadıgı sürece sorun yok