UykuPerisi_ 2,5 aylıkken Kaş’a gitmiştik. Kendisini çok tanımadığımız için ve dilinden anlamadığımız için uçakla gitmiştik 😂 geçen senede tam 14 aylıktı Ankara’dan Antalya’ya arabamızla gittik. Sabah 5te yola çıktık yanıma sevdiği meyveler, pankek, salatalık, çubuk kraker gibi şeyler aldım. Arabada midesi bulanmasın diye ağır şeyler vermedim. Molada kahvaltı yaptık biraz biraz uyuyup uyandı gidene kadar. Otelde zaten normal sulu yemeklere devam ettik. Genelde çorba+ızgara et/balık vermeye çalıştım. Dönüştede kahvaltı sonrası yola çıktık, molada yemek yedik, öğle uykusu arabaya denk geldiği için daha uzun uyudu.