Kızlar instagramda dolaşırken bir reelsa denk geldim kilolar aynı olmasına rağmen kimi anneler 0.5 ml (10 damla) kimi annemler 1 ml(20 damla) şeklinde veriyor biz kansızlık olduğu için damlaya erken başladık çocuğumun kilosu en son 7.200 falandı doktor günde 2 kere 1 ml vereceksin dedi yani günde toplam 2 ml ben mi yanlış anladım acaba çok mu 2 ml ? Toplam 40 damla yapar o zaman. Siz nasıl veriyorsunuz merak ettim. Perşembe günü kontrolümüz var o zaman detaylı soracağım zaten