Mom_87 25 aylık kızım var. Uykusu geliyor. Uyku sinyalleri veriyor. Ama tam 50 dakikadır sallıyorum ve hala uyumadı. Çıldırmak üzereyim. Bir yol gösterin nolur
lAmMelodi Mom_87 Nini koyuyorum ve sallamıyorum eskiden sallarken 1 saat içinde uyurdu bıraktım 40 dk düştü.Yanında uzanıyorum kendi yatağımda yani o beşiğinde.
sinemisxs Sallarken eline bir oyuncak veya küçük birsey verseniz benim oğlum uyku arkadaşı olmadan dalma suresi uzuyor uyku arkadaşı olunca 2 dk oyalanır 3. Dk uyumuş olur
Mom_87 lAmMelodi benim öyle bi şansım şu an yok. 5 aylık bir oğlum da var ve o sallanmadsn uyumuyor. Ya ikisini de sallıycam ya da ayrı ayrı uyuyacaklsr. Ama ayrı ayrı uyuyamıyorum da birinin sesine diğeri uyanıyor
kahvekolik_ Kizimda 25 bende bir saattir salliyorum gozlerini acip acip duruyor sinir krizi geciyorum resmen
ffulya Mom_87 eyvah eyvah 😄 d vitamini tarzı bir şey verdiniz mi onlar da uykuya dalmayı zorlaştırıyor