Kızım 13,5 aylık en başından beri beslenme sıkıntı bizde çok az yiyor ağzında bekletip çıkarıyor tek yediği yoğurt zeytin dışında bişey yemiyor çok yoruldum artık bi beslenme terapistiyle çalışmak istiyorum Ankara’da gidip önereceğiniz memnun kaldığınız terapist var mı lütfen 🥺