Kızım birkaç gün sonra 19 aylık olacak özellikle son aylarda kitabı olan ilgisi arttı ve sürekli kitap okumak istiyor ve bu beni çok mutlu ediyor çünkü küçüklüğünden beri kitap okumaya çok özen gösterdim kendimize göre artık küçük bir kütüphanemiz oluştu bile ama daha farklı kitaplar alıp okumak istiyorum hem çok eğleniyorum hem kızım ve bir şeyler de öğreniyor🤗 sizlerin önerebileceği bebeklerinizin en sevdiği kitaplar neler içeriği güzel kitap önerilerinizi bekliyorum🌸🙏🏻