Biz 5 aylıkken ek gıdaya başladık 6 aylık olduğunda öğünlere geçtik ilk başta uyanır uyanmaz kahvaltı yapıyorduk sonra güne devam edip mama içiyorduk sonra kahvaltı yapmak istemedi şimdi uyanır uyanmaz mama içiyoruz 10-11 gibi kahvaltı öğününü veriyorum her gün aynı değil bir gün severek yediği şeyi başka bir gün tamamen reddiyor bence burda tepkimizi ölçüyorlar o yüzden çok takılmayın hastalık, diş illaki bir şey çıkıyor siz ısrar etmeden vermeye devam edin