Hellooooo bebekler 😘 👋
Bugün forumu biraz renklendirelim mi?
Herkes favori rengini ve o anki modunu yazsın, ortalık gökkuşağına dönsün! 🌈
✨ NASIL YAPILIR? (Adım Adım İzleyin)
1️⃣ Bir alt satıra geçin.
2️⃣ # işareti koyup mutlaka bir boşluk bırakın.
3️⃣ [color=ingilizce renk] yazın. (istediğiniz rengin İngilizcesini yazabilirsiniz: red, green, pink, purple, orange…)
4️⃣ Mesajınızı yazın ve gönderin gelsin!